/
Pytania ogólne
O kartach paliwowych
Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Czy współpracują Państwo z osobami fizycznymi?
Współpracujemy tylko z osobami prawnymi i indywidualnymi przedsiębiorcami.
Gdzie można tankować na Państwa karty?
Stacje, przyjmujące nasze karty można wyszukać na naszym lokatorze stacji.
Jaki jest termin ważności karty?
Karta nie ma terminu ważności. Jeśli jednak jest nieużywana dłużej niż pół roku karta staje się nieaktywna.
Jak mogę otrzymać kod PIN?
Muszą Państwo: 1. Podpisać akt przekazania kart; 2. Wysłać skan podpisanego dokumentu na nasz adres e-mail lub faksem; 3. Otrzymać kody PIN na Państwa adres e-mail; 4. Aktywować karty przy użyciu PINu podczas pierwszej transakcji na stacji.
Gdzie mogę znaleźć pomoc dotyczącą obsługi kart paliwowych?
Biuro Obsługi Klienta odpowie na wszystkie Państwa pytania dotyczące naszych kart paliwowych. Konakt z biurem pod numerem tel.: +48 795 556 723 lub +48 795 556 734
Jakie dokumenty otrzymam na koniec okresu rozliczeniowego?
Na koniec okresu rozliczeniowego otrzymają Państwo fakturę oraz wykaz transakcji.
Kiedy otrzymam dokumenty do rozliczenia?
Dokumenty do rozliczeń wysyłane są pocztą elektroniczną w terminie 5 dni po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego. Dokumenty papierowe wysyłane są pocztą tradycyjną i czas ich doręczenia zależy od działalności Poczty Polskiej.
Jakie dokumenty trzeba przedstwić, żeby dostać odroczony termin patności?
Potrzebne dokumenty to: balans
Jakie dokumenty, jako przedsiębiorca indywidualny, muszę dostarczyć żeby dostać odroczony termin płatności?
Przedsiębiorca indywidualny powinien dostarczyć: informację o wysokości dochodu z działalności gospodarczej, ankietę i skan dowodu osobistego.
Co to faksymile? Czy jest ono zgodne z prawem?
Faksymile to kopia podpisu odbita mechanicznie na dokumencie. Użycie faksymili jest dopuszczone i regulowane przez KC i KSH.
Jak mogę znaleźć stację, obsługującą moje karty?
Jeśli są Państwo w drodze, mogą otrzymać informację u BOK. Stacje mogą również Państwo wyszukać na naszej stronie infernetowej lub lokatorze.
W jakiej sytuacji stacja może odmówić tankowania na moją kartę?
Stacja może odmówić tnakowania na kartę w sytuachji gdy: 1. Państwa firma ma niewystarczającą ilość środków na koncie. W tej sytuacji należy uzupełnić rachunek. 2. Została przekroczona dopuszczalna ilość paliwa do zatankowania na kartę lub dany typ paliwa nie jest wpisany na kartę. Zeby uniknąć podobnych sytuacji należy zwiększyć dobowy limit na karcie i dodać wszystkie potrzebne rodzaje paliwa. 3. Karta była nieużywana dłuzej niż przez 180 dni i jest nieaktywna. W tej sytuacji należy skontaktować się z BOK lub odesłać kartę do nasego biura.
W jaki sposób mogę skontaktować się z moim managerem?
Adres e-mail Państwa osobistego managera znajduje się w Państwa gabinecie klienta w zakładce informacje personalne - moi managerowie.
Jak zwiększyć/zmniejszyć limit na karcie?
W tym celu należy skontaktować się z managerem personalnym lub BOK i postępować zgodnie z otrzymanymi instrukcjami.
Co zrobić żeby zamówić jeszcze jedną kartę?
Trzeba napisać wniosek i wysłać managerowi personalnemu pocztą elektroniczną.
Pomoc dotycząca  usług i kart paliwowych pod tel
+ 48 795 556 723    + 48 795 556 724