/
Gabinet kliena
O kartach paliwowych
Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Jak kontrolować i uzupełniać balans?
Balans rachunku znajduje się w Gabinecie klienta na głównej stronie. W celu uzupełnienia balansu należy dokonać przelewu brakującej kwoty.
Jak zarejestrować się do gabinetu klienta?
1. Rejestracja do gabinetu klienta następuje automatycznie po podpisaniu umowy na karty paliwowe. 2. Loginem do gabinetu jest adres Państwa poczty elektronicznej podany w umowie. 3. Hasło do gabinetu zostanie Państwu automatycznie wysłane na adres poczty elektronicznej podany w umowie.
Jak zalogować siędo gabinetu klienta?
Żeby zalogować się do gabinetu trzeba wpisać login i hasło.
Co mogę zmienić na karcie przez gabinet klienta?
Dzieki gabinetowi klienta mogą Państwo zmienić limit dobowy na karcie, nie należy zmieniać rodzaju paliwa i limitu dobowego na miesięczny.
Pomoc dotycząca  usług i kart paliwowych pod tel
+ 48 795 556 723    + 48 795 556 724